Dödligt Vapen Tre.

Sitter och ser Dödligt Vapen 3. Har sett den förr, men den är fortfarande lika bra..!

Amerikansk action från 1992. En stor mängd vapen har stulits från Los Angeles-polisen och naturligtvis får Riggs och Murtaugh i uppdrag att nita den skyldige. I släptåg har de den överspände Leo Getz, som lyckats övertyga radarparet att de absolut inte kan klara sig utan honom och hans expertis. Riggs möter också sin själsfrände i den tuffa poliskvinnan Lorna Cole - en kvinna med många dolda talanger.
  TRAILER.


Ikväll for jag och träffade Stina som jag inte hade gjort på jättelänge! Fast vi träffades inte så länge. Vi for bara på ica där jag köpt fika till imorgon, och sen skjutsade jag hem henne i regnet. Då jag kom hem frös jag hur mycket som hellst och jag var genomblöt.. inte så härligt. Men nu börjar jag snart få tillbaka all värme, ska ta och lägga min under täcket snart.. Imorrn då mamma kommer hem blir det att fara till adde i Bure, peppppppppp=D<3. HIIHHIHIHIIH, efter filmen ska jag typ sova=]

K Y S S G O D N A T T !   ( L )
b ä s t a s t !   ; *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0