08-10-16

Min katt heter Virus. Som någon hade frågat på mitt förra inlägg - men personen lämnade inte namn.

Igår slutade jag efter lunch eftersom att vi var komplediga. Sedan var jag med adde då han slutade skolan. Orkade inte blogga på kvällen. Idag slutade vi kvart över två och då jag kom hem tog jag mej lite fika och såg filmen Meet Dave.

Murphy spelar Dave, en udda typ i snazzy vit kostym som irrar runt som ett lyckligt leende manchild i tuffa hårda New York och snubblar in i tosiga situationer. I själva verket är Dave ett rymdskepp i en människas form som styrs inuti av små gubbar ledda av en liten kapten, också spelad av Eddie Murphy. Den hoppfulle anar mild satir och träffande observationer om mänskligt beteende. TRAILER.


Rätt så bra. Har inte så jättemycket att göra nu. Har just ätit och sitter och snackar med adde=D. Ska nog lägga in lite bilder från kameran och redigera några stycken. Funderar på att fara på ica eller nåt, för vi ska tydligen ha fika med oss imorgon på skolan. Nån som följer?=]


KYSS(L)

Kommentarer
Postat av: adde

jag vill följa<3

2008-10-16 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0