08-10-08

Idag var jag hemma från skolan för att jag kände mej rätt så risig i morse. Dessutom hade vi utedag med spanarna så då hade det bara blivit mycket värre. Pratade med pappa och han ringde och sjukanmälde mig, sen sov jag vidare till någon gång kring ett. Råhärligt! Hittade ett program att göra egna teman till mobilen idag. Har gjort två hittils. Det är typ så jag roar mig om jag inte har någonting att göra (A). Dessutom har jag bakat tre kladdkakor idag. Ska ha med två stycken till skolan imorgon för att jag och Lisa ska sitta i cafeterian. Sen blev en uppäten ikväll av jag, Hannah och Cornelia. Dom två, Marcus och Maris kom hit vid middagstid och vi åt Marias jättegoda pizza som jag typ älskar! MUMS! Vi gjorde inte så mycket. Jag satt och snackade med adde ett tag, fast sen satt jag, Cornelia och Hannah och såg film. Vi valde att se Wanted som var råbra! En action och äventyrsfilm som handlar om "Wes Gibson är en vek, hypokondrisk 25-årig revisor vars liv är händelsefattigt och trist. Men när hans far mördas, upptäcker han att han bär på krafter han aldrig ens drömt om. Han rekryteras till Broderskapet, ett hemligt samfund med lönnmördare och utvecklar sina övermänskliga superkrafter. Med hjälp av skickliga lärare förvandlas Wes Gibson till en mördarmaskin som utplånar den ena skurken efter den andra."  Efter filmen följde Hannah mig till macken och jag fyllde på mobilen med 100 spänn. Har varit utan gratis sms i typ fyra dagar eller något sånt. Klarar mej inte längre. Smstiden gick ut idag så då passade jag på. Hade smsat upp alla sms redan.. Ska fylla på med nya nu snart. Hade tänkt att vänta tills efter tolv eftersom att det som blir en ny dag då!=). Imorgon börjar vi skolan med idrott, inte så pepp. Men det är typ Pontus ohc Victor som ska hålla i lektionen så då äre nog ändå ganska chill. För jag tror inte direkt att dom drar igång med värsta träningspasset. Ajja det går nog bra. Efter luch äre cafeterian direkt. Fast då har vi prov så vi får lämna försäljningen ett tag. Jag hoppas att det går hyfsat bra iallafall, för jag har bara läst igenom det nu i typ två timmar samtidigt som jag har suttit och snackat med adde. Jag pallar inte plugga. Men det känns då som att jag kan det hyftas bra, för det brukar kännas värre, men då har resultatet inte blivit det sämsta iallafall. Pepp på cafeterian med Lisa, då blire att gå hem lite tidigare. Slutar egentligen 14.45. Men det är ganska många som slutar tidigt så då kan vi smita därifrån. Sen ska kasnke Hannah komma förbi och säga hej eftersom att hon slutar kring elva. Efter skolan kommer adde och sen ska vi till mamma och då ska vi fara och hämta kattungarna. Så jag ska vara där hela helgen och adde ska sova hos mej imorrn. Ajja, nu ska jag iallfall gå och sova. Är itne trött, men jag känner på mej att jag kommer att vara det imorgonbitti. GRATIS SMS SEN, BOMBA MEJ!=D. Fast jag har redan 141 obesvarade men :].


KYSSGODNATT.<3
PUSSSSSSSSSSSSSPÅRE ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0