08-11-27

Bloggade inte igår för att jag kände mig alldeles för slut. Det har varit hur härligt som hellst att vara ledig idag. Igår va jag ju på praoen och sorkberit kom tillbaka. Hon var verkligen underlig.. men såklart finns det många konstiga människor.. Vi slutade fem och då for vi först och hämtade mammas strömkabel till datorn hennes hos marie och sedan for vi och handlade på coop eftersom att jag skulle ha någonting att äta. Sedan år vi kycklinggryta och målade det som vi skulle på väggen, (bild neråt). Mamma fick göra texten så gjorde jag hjärtan. Sedan kom adde hit och va med mej!<3 Idag vaknade jag ändå ganska tidigt, och då såg jag tre filmer och badade. Först såg jag The Wedding Planner: Jennifer Lopez spelar Mary Fiore, bröllopsplanerare. Enklast förklaras detta yrke som en person som man anlitar för att ordna alla brölloppsbestyr. Inte nog med att hon är en bröllopsfixare, hon är bäst i stan på det. Men allt är inte frid och fröjd. Hon må arbeta med kärlek och romantik hela dagarna men det lämnar ingen tid åt hennes eget kärleksliv. Hon är en obotlig singel som inte har datat på flera år. Men så en dag stöter hon på en mycket trevlig ung doktor vid namn Steve (Matthew McConaughey) och hamnar på ofrivillig date med honom. Självklart slår det gnistor och det ser bra ut ända tills det visar sig att doktorn är brudgum på Marys kommande storbröllop...
Och sedan Confessions: Hon är ung, snygg, framgångsrik, har alltid de senaste märkeskläderna och blir bjuden på de grymmaste festerna. Men trots Louis Vuitton-väskor, Chaneldräkter och Manolo Blahnik-skor är Katya Livingston (Jennifer Love Hewitt) inte nöjd. Hon vill till toppen, vad det än kostar. Kärlek? Är inte killen en blandning av George Clooney och multimiljardären Donald Trump får det vara. När Katya som bäst planerar outfits inför årets hetaste party inträffar en katastrof - hon blir inte bjuden. Hennes enda chans att lägga beslag på en inbjudan blir att gå på en blind-date med en kille hon absolut inte vill träffa.
Sist John Tucker Must Die: Hämnden har aldrig varit så ljuv som när tre tjejer upptäcker att de allihop dejtat skolans snygging. Nu är det endast deras uppfinningsrikedom som sätter gränsen för hur långt de är villiga att gå för att smutskasta honom, förstöra hans rykte och slutligen krossa hans hjärta.
Kring middagstid kom vixan it och vi åt pizza och sedan gick vi på coop och köpte godis. Sedan såg vi The Girl Next Door: Matthew, en vanlig kille som går sista året på gymnasiet, blir kär i den nyinflyttade grannen Danielle; en sexig och snygg tjej som tycks ha allt. Snart får han veta att hon är en mycket speciell tjej - Danielle har ett förflutet som före detta porrstjärna. Matthew riskerar allt och får uppleva saker han aldrig kunnat tänka sig... Fast den filmen var väl ltie speciell. Sedan hon for har jag suttet och snackat med adde och sett tv osv. Snart ska jag gå och sova tror jag, och ta en härlig lång sovmorgon imorgon om det går.

G    O    D    N    A    T    T
bästaste ;*


* stor bild saknas* 
KYSS ;* 

 

 *bild saknas* *bild saknas* 
  
*bild saknas* 
   
 
   
M Ä S T E R V E R K !
  

Kommentarer
Postat av: adde

kyss älskling (L)

2008-11-27 @ 23:58:29
Postat av: Anonym

haha jag är fotografen av ena bilden sen är jag konstnären av den andra :} (A)

2008-12-02 @ 13:21:03
Postat av: HananH

haha jag är fotografen av ena bilden sen är jag konstnären av den andra :} (A)

2008-12-02 @ 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0