08-11-20

08-11-19
Igår vare väl rätt så segt på jobbet. Fanns inte så mycket att göra eftersom att allt nästan var nerpackat. Men jag fick en himla massa saker(A). Det var nästan bara att plocka på sig för dom hade typ tänkt att slänga allt ;o. Då vi slutade hämtade vi upp adde efter vägen - för han var på E4:an - och sedan for vi till farmor och farfar där vi fick mat - köttgryta(A)(L)! Sedan gick vi hem och såg bland annat film - Dude where's my car?. Efter det låg vi och lyssnade på musik osv. Tack! (L) Dude, where's my car? : Jesse och Chester, två inte alltför smarta, partyglada grabbar vaknar upp efter den bästa natten i sina liv. Tyvärr kommer de inte ihåg någonting. Inte ens var de ställde bilen. De enda ledtrådar de har är tändstickor från Kitty Kat strippklubb och hela frysen full med efterrätter. Så grabbarna har bara en sak att göra: att återskapa vad de gjorde kvällen innan (och med vem) för att hitta bilen. Vad de inte vet är att detta kommer att bli världens tripp med utomjordiska brudar och mordiska norrmän.

T R A I L E R


08-11-20
Usch vad segt det var att gå upp i morse, ville vekligen inte. Men jag kände mig så dålig så jag orkade inte fara och praoa. Så då adde hade farit iväg och fårr skjuts av mamma så gick jag upp och la mig och sov igen, tills jag vaknade kring halv tolv. Då slog jag igång filmen The Heartbreak Kid. Rätt bra. Smekmånad på nån exotisk ort med en fantastisk kvinna vid sin sida, borde vara drömmen för de allra flesta. Men om ens bittra fru samtidigt ligger och gnäller på hotellrummet, ja, vad ska man då egentligen ta sig till? Det är ungefär vad som händer Eddie (Ben Stiller), en sportbutikssäljare som får alldeles för lite snippa, enligt sin far (Jerry Stiller). Lösningen verkar komma som en blixt från klar himmel när han möter blonda, trevliga och på alla sätt underbara Lila (Malin Åkerman). Ett snabbt musikmontage senare är hon redan redo att gå ner för altaret. Rädd för att förlora denna kvinna som Gud av förbarmelse sänt honom, säger han ja. Men knappt har de hunnit sätta sig i bilen på väg till ett sydamerikanskt paradis innan han upptäcker mindre önskvärda saker hos sin nyblivna fru. Konstiga saker har tendens att komma ur hennes näsa, och hon har en förkärlek för karaoke i tid och otid. Ja, även Lilas vilda sexperimenterande i sänghalmen skrämmer honom lite grann. Den söta flickan i nöd har blivit en äkta bridezilla - och om det inte vore nog, springer han rakt in i superhärliga Miranda (Michelle Monaghan) och blir tokkär.

T R A I L E R


Har just duschat, funderar på att se en till film nu.

H   Ö   J
!<3

Kommentarer
Postat av: adde

tack själv älskling (L)

2008-11-20 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0