08-11-20

Ikväll har jag varit med vix och då hon kom for vi direkt på coop och köpte godis som tog slut direkt då vi satt och såg filmen Mad Money. Den var rätt så seg i början, men blev ändå bra senare. Fast det tog då ett bra tag! Då hon hade farit så gick jag och fikade och sedan satt jag och snackade med adde tills nu, då han gick. Vi satt och kollade på filmer från när vi var små, fast jag orkade inte kolla hela, utan typ bara en halvtimme. Så ska nog fortsätta imorgon så jag är hemma - har aldrig sett den förr. Nu har just Navy CIS börjat, men detta vsnitt har jag sett typ tre gånger redan. Ska kanske kolla om det är nåt annat på tv, eller så se en film om jag orkar=).

M a d   M o n e y :
Bridget Cardigan är på väg att förlora sitt flotta hem och sin
fina livsstil när hennes make får sparken. Hon tvingas nu ta ett jobb som
städerska på en statlig anläggning för förstörelse av gamla sedlar. Hon blir
vän med två kvinnliga anställda och de
finner ett sätt att bättra på sina privatekonomier en aning.


T R A I L E R


G  O  D  N  A  T  T  !
helgen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0