11-11-23

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Bara sova liiiite till!
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Lite kanske.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Jao.
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Tror nog det. Dom skulle nog skratta åt mig också.
Vem av dina vänner står dig allra närmast? -
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Tror inte de?
Vem är den största idioten du känner? -
Vad är det bästa som hände dig idag? Att samhällsen är inlämnad.
Hatar du någon just nu? Nja..
Vem tog senast på din rumpa? Min pojke.
Har du syskon som är äldre än 21? Nep.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Minns inte..
Saknar du någon just nu? Ja.
Är du längre än de flesta i din ålder? Ja men självklart!?
Pratar du ofta? Beror på hur jag känner mig.
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Ne.
När gapskrattade du senast? Typ inatt för jag var grym trött.
Brukar du tänka innan du talar? Njaa.. ibland kanske?
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej!
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja, jag vill.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Tror inte det.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Nep, tror de skulle gilla den efter ett tag isf.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Säkert.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hos ak, på bussen, i skolan.
Vem/vilka har du umgåtts med idag? Ak.
Är du en elak person? Haha ja..
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? En ny systemkamera + lite tillbehör, resa till Hawaii, juklappar osv.
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.
Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Tror jag säkert.
Vem skrek du senast på och varför? Minns inte, men jag ville iallafall senast skrika på Gunilla.
Är du rädd för mörker? Nä.
Vad drack du senast? Vatten.
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja de tror jag.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Nja.
Skulle du vilja vara berömd? Nja.
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Typ god mat?
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja.
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? Ett i mitt förnamn, men ifall man säknar alla så är de två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0