11-05-24
Dålig stil!
Köpte ju en tv den 23 december 2010. Såg på den en gång ett jättekort tag, och andra gången då vi skulle se en film, så gick den sönder mitt i allt. Den gick inte ens att starta. Ringde kundtjänst och fick en reparatör hemskickad som inte kunde fixa den ens. Så han skulle komma tillbaka sen då han visste hur han skulle lösa problemet. Då han kom tillbaka och försökte andra gången gick det inte heller så han skickade den till Linköping eller nåt där philips reparerar sina TVar. Fick tillbaka den - TRASIG. Fortfarande samma fel. Men det var inte så stort fel, de var några knappar som var trasiga. Men de hade aldrig funkat. Men sen samma dag så visade det sig att ett till fel hade uppstått. Så ljusstyrkan fladdrade fram och tillbaka. Så reparatoren fick komma och hämta den samma kväll - dvs den 15 mars. Och sen dess har jag inte hört ett pip från dom, fast de sa att de skulle ringa osv. Så jag ringde iallafall till snubben idag och han visste tillochmed varför jag inte fått tillbaka den! För den står tydligen hemma hos honom för philips vill inte laga den igen. Om jag vill att nåt ska hända så måste jag ringa kundtjänst igen och anmäla felen igen! Vafan, om han ändå visste det, kunde han inge ringt och sagt det då!? Jävla dålig stil. Ska ringa kundtjänst imorgon igen och klaga som jag aldrig förr gjort, för de hade inte öppet då jag ringde nu.. Ska fan ha ersättning i mängder för att bara ha sett på min tv en gång på fem månader!!
Nae. Dålig stil!
Köpte ju en tv den 23 december 2010. Såg på den en gång ett jättekort tag, och andra gången då vi skulle se en film, så gick den sönder mitt i allt. Den gick inte ens att starta. Ringde kundtjänst och fick en reparatör hemskickad som inte kunde fixa den ens. Så han skulle komma tillbaka sen då han visste hur han skulle lösa problemet. Då han kom tillbaka och försökte andra gången gick det inte heller så han skickade den till Linköping eller nåt där philips reparerar sina TVar. Fick tillbaka den - TRASIG. Fortfarande samma fel. Men det var inte så stort fel, de var några knappar som var trasiga. Men de hade aldrig funkat. Men sen samma dag så visade det sig att ett till fel hade uppstått. Så ljusstyrkan fladdrade fram och tillbaka. Så reparatoren fick komma och hämta den samma kväll - dvs den 15 mars. Och sen dess har jag inte hört ett pip från dom, fast de sa att de skulle ringa osv. Så jag ringde iallafall till snubben idag och han visste tillochmed varför jag inte fått tillbaka den! För den står tydligen hemma hos honom för philips vill inte laga den igen. Om jag vill att nåt ska hända så måste jag ringa kundtjänst igen och anmäla felen igen! Vafan, om han ändå visste det, kunde han inge ringt och sagt det då!? Jävla dålig stil. Ska ringa kundtjänst imorgon igen och klaga som jag aldrig förr gjort, för de hade inte öppet då jag ringde nu.. Ska fan ha ersättning i mängder för att bara ha sett på min tv en gång på fem månader!!
Nae. Dålig stil!
Kommentarer
Trackback