11-12-26

Tusan vad längesen det var jag skrev.. Julen har hunnit vara, och jag hade det riktigt trevligt. Vilket jag hoppas ni hade också. Fick massa saker jag önskade mig. Bland annat en självutlösare till kameran och en 5i1-reflexskärm. Men pappa har jag också varit och bokat en resa nu, så den 1a januari så beger vi, dvs jag, pappa och bror, oss till Thailand för att stanna där i två veckor.. Kommer missa lite av skolan, men vad gör det?

Just nu har jag iallafall fixat massa med mitt projektarbete. Jag som inte visste alls var jag skulle göra, och trodde att det inte skulle ta nån tid alls. Men se på tusan, har redan - bara idag - hållt på i fem timmar. Känns ju lite drygt då men.. Nu ska jag iallafall skicka in lite länkar till min projekthandledare.

Efter jag har gjort det så ska jag pyssla på lite och fortsätta se en film som jag började på.. typ igår?

Ikväll blir det iallafall att skjutsa hem lite folk. Blir säkert bra! Sedan kommer alex och sussar hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0