11-12-04

Fredagen spenderades med ak och vi gjorde bland annat pepparkakor. Sov sedan i Medle.

Igår satt jag och pluggade matte ett tag in på kvällen innan jag begav mig förvi farmor och pappa min för att lämna lite pepparkakor till dom. Körde sedan vidare till ak som var i stan i sin systers lägenhet. Gick ut och gick med Wilma en liten sväng och sedan satt vi mest och tog det lugnt tills Linn kom hem. Vi for då hem till mig och.. jag minns inte riktigt. Vi såg iallafall ett 2½men-avsnitt innan vi sussade.

Idag har vi iallafall pluggat matte mest hela dagen. Har även hunnit med att bada lite, sett 2½men, bakat knäck, ätit rätt god middag osv. Rätt bra 2:a advent enligt mig. Fast jag är lagomt less på matte!

Nu har jag iallafall packat mina väckor till pappa. Flyttar dit imorgon, i en vecka. Ska ta och sussa nu, så jag orkar sitta uppe och plugga matte imorgon också. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0