Uppdat. f. 08-09-17

Igår träffade jag adde och ante efter skolan och sen kom vix. Då for vi på coop och jag köpte tuggummin ;D. Efter det skjutsade jag hem adde eftersom att ante hade farit hem. Sedan for jag och vix till mej och slappade ända tills vi drog oss till felle kring kvart i sex för att äta med nio tjejer i klassen. Där fick vi äta tacos och sedan råkade jag sagga ner mina byxor=/.. Då var vix snäll och följde mej för att byta ;D. Senare på kvällen kom robert, flabb, ricard och jesper dit. Fast vi skickade iväg dom eftersom att vi hade tänkt ha typ en tjejkväll. Men efter ett tag lät vi dom ändå komma tillbaka och då kom även simon, pingu och emil. Och efter det kom adde och ante också. Så då var vi rätt många folk. Efter ett tag for jag, vix och adde och efter oss skom ante och simon. Då ställde vi oss utanför pappa och snackade. Sedan kom även simon och soz men just före halv elva började vi dra oss hemmåt och just då jag hade satt mej skönt i sängen ringde rinklockan. HAHA gissa vem det var? Du?

Har iallafall en massa roliga bilder från igårkväll men jag orkar inte
lägga in allihopa. Men några kommer. Vänta bara!




                          
   



SNYGGT!

GODNATTTTTTTTTTTTTTTT ;*

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0