08-09-19

Skalet har inte kommit idag heller... jag börjar nästan bli less på att vänta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge(A). Nu har jag just ätit pizza från Dallas, men det var inte så gott.. Sitter och snackar med adde och väntar på att vix ska sluta spela match ;D. Då ska vi leka lite granna, HAHAHA. Ajja. Ingenting annat roligt har tyå hänt.. förutom att det ÄR HELG nu =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!

Bilder sedan tidigare i veckan.


 
  
SPJUTKASTNING!

   
LÄNGDHOPP!

 
  
  
HAHAHA, HAN TÄNKER PÅ MEJ^

   
GULLIGAAAAAAAAAA!!

     
HAHAHA JA HÄR MED ;D

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!


HIHIHIHI PUSS PÅ GULLUNGARNA! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0