08-09-13 & 14

Idag har jag varit med martina och vi bakade chokladbollar ;D. Mumsigt. Annars såg vi väl på csi osv=). Jag for därifrån kring halv tolv och just då jag kom hem så kom vix, adde och ante förbi så då körde vi runt i stan ett "litet tag". Det var iallafall trevligt och jag kom väl in för en halvtimme sen lr så.. Nu blir det typ att se klart en film som jag påbörjade tidigare idag. Batman - The Dark Knight, alla säger att den suger.. men jag ska ändå ge den en chans.

Här kommer lite bilder osv..

   
Fina bakningsbilder.
På sista snackar jag i tele.


   
Martina är gullig!

 
Heart or something(L)





HAHAHA detta märkte ante, asså hur ofta har man reg.nr.1. BMW på en VOLVO?
Dessutom är han fotarn.


BRB PUSS ;*

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0