08-09-12&13

Har just kommit hem efter att ha stått och pratat med simon ett bra tag. Ett tag efter skolan kom felle förbi och sen åt vi hamburgare. Då satt vi och snackade med folk i skype. Efter ett tag så kom robert och sedan drog vi till honom för att hämta hans moppe - vidare till macken och tanka - hämta upp gabban, sen emil - på väg till ica kvantum. Där vi träffade rune, vi träffar honom alltid dära. Efter ica körde vi till simon och drog med oss honom ut och for till felle för att kolla efter ved. Men dom hade ingen så vi for till oss och hämtade någon jävla skitved..Då vi hade hämtat veden drog vi till skolskogen och försökte göra upp en brasa. Tillslut började det iallafall brinna och det blev lite varmare. Då satt vi där ett tag, och det var jättekul att skrämma gabban ;).., innan vi for till Sibylla och felle och gabban köpte mat. Sedan blev det att vi drog till felle och skulle se film - Vi valde mellan två. Men den vi skulle se - kom inte ihåg vad den hette - laggade, så då såg vi step up 2 istallet. Efter det drog jag, emil och simon och nu sitter jag hära. Klockan är 01.48 och ska nog snart sova. Blir bara att ladda upp lite bilder först=).

 
Utflykt hos simon!
Det är bra att alla är berädda då jag tar kortet!

  
Vi försöker få igång elden!

 
 
Det är fint!

 
HAHAHA Killarna hade tänkt pissa popå elden så att den slocknade.
Men då slocknade den just av sej självt!

   
Mopperesa hemåt!

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!



Snart ska jag sova.
PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0