08-09-11

Idag var jag såp duktig och gjorde middag till mej och linus. Egentligen så skulle vi äta hambugare, men det blev inte så för pappa skulle äta med maria. Så då passade jag på att göra HKläxan och stekte plättar!

Ikväll hade jag och emil och lollo bestämt att vi skulle fara på ica maxi för att köpa fika till imorgon. Just före snackade jag med pingu och rebert och felle var hos honom. Efter det kom felle och robert förbi här och efter ett tag kom gabban. Då vi hade väntat här i cirka 10 minuter var klockan halv sju och vi begav oss till lovisa för att hämta upp henne och sedan drog vi och hämtade emil just efter. Sen var g3bb__ tvungen att tanka så då for vi på ok och sen till ica maxi där vi köpte fika, och gabban en glass för 50:-. Sedan drog vi hem till felle och låg i hennes säng och glodde på idol. Själv så tycker jag att den nya juryn inte är lika bra som den gamla. Det var synd om han som sjöng så bra, men var jättenervör och hade typ Sveriges sämsta självförtroende.... Nån gång kring halv tio så for lollo hem och jag, emil och gabban for väl där kring halv elva eller något sådant. Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Här kommer iallafall lite bilder från ikväll.


  
VI ANLÄNDER TILL ICA!

   
FIKA..... DREGGEL...

   
SÖTT!

   
  
JOMEN DET ÄR NAJS!

   
STENTUFFA! (H)


 
 Jag: HAHAHAHA SÖTT!
 Rob: Jo jag vet att jag är gullig!

*BLIXT*


 

På blixten tas detta kort.
Är Robert fortfarande gullig?..







Snart ska jag vara duktig att läsa igenom so:n tror jag, om jag
orkar dvs. Men jag är då inte trött än så länge.
PUSSGODNATT IALLAFALL! ;*

© copyright aljh,-!
Om du vill låna någon bild så fråga! Sedan ska du
även visa att den tillhör mig, eller länka till min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0