tjaaaoo

soooooz är här.
Jag är hos linnéa och jag sitter här och skriver och hon och adde ligger i sängen. Nu pratar adde med ante i telen ;)
Jag har ingen aning vad linnéa gör ;) fast nu så kom hon :D
Vi hade gaaaanska så chill dag idag :D Eller iaf jag och vickan;) VI började med att sitta i cafeterian och sälja fika till kl 12 ;D sen efter lunch så skulle vi ha svenska. Men karin hade magsjuka så då ade vi inte hon och de fanns ingen vikarie, sen så skulle vi ha svenska med hon så de blev ju ingenting. Så vi hade hål från 12.00 till 13.50 :D chiiillll :D
Då gick jag, vix och linnéa till mio och testade sängar, de var huuuur skönt som helst! jag ville ba ligga och sova där. sen när vi började om så hade vi matte. vi fick veta provet och JAG KLARADE DET :D
och sen hade vi arbetspass i typ en halvtimme, sen sluta vi. De va najs :D

snygg bild;)  jag och vickans handshake;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0