08-11-03

Det känns riktigt härligt att få ha en temavecka i veckan, för då får vi börja nio varje morgon. Idag och på onsdag slutar/slutade vi 15.20 och på tisdag, torsdag och fredag kommer vi att sluta ännu tidigare - 14.30! På morgonen idag började vi med att gå till sörbölekyrkan och där fick vi sjunga den blomstertid nu kommer och rune höll ett tal som att vi hade gått ut gymnasiet. Sedan sjöng vi denna ljuva sommartid och efter det fick vi gå ner i kyrkans källare och fika examensfika, rulltårta som kerstin hade bakat. Men jag började då bara må dåligt av den.. ;s Efteråt gick vi tillbaka till skolan där rune snackade om en massa onödiga saker som inte ens hade med vårat arbete att göra. Efter det fick vi lite information om veckan och sedan gick vi på lunch. Då vi kom tillbaka efter lunchen hade leena kommit dit och då skulle vi klippa och klistra en gubbe som vi sen skulle ge namn och bestämma en massa andra saker om den. Då vi slutade satt adde och väntade på mig och vi gick hem och sedan for vi till hans mormor som fyllde år - och åt. Jättegott! Då gick vi även på ica och köpte lite godis och sedan fick jag skjuts hem. Då jag kom hem satt jag och snackade med adde och sedan har jag nästan just sett prison break. A S B R A   S O M   A L L T I D !  Nu sitter jag och snackar med adde fortfarande och sitter och glor på 2½men. Ska gå och borsta tänderna och göra mig klar nu i pausen.


S U S S I L U L L   - 
gulligull ;*



 

K A T T E R N A
 
 


 

H A L L O W E E N !
 
  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0